Veelgestelde vragen
Betaling
Betaalmogelijkheden in de webshop
Alle prijzen van de via www.Oliviadiva.nl verkochte producten zijn inclusief BTW.
Hoe kan ik betalen in de webshop?
Bij ons kunt u kiezen uit meerdere betaalmethoden
Oliviadiva biedt u de volgende betalingsmogelijkheden in de webshop:
- Betaald met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
- Betalen met Klarna
- Betalen met Sofort Banking
Hoe kan ik betalen via iDeal?
Betaal direct online via uw eigen bank. Dat is betalen in uw eigen vertrouwde internetbetaalomgeving. Eenvoudig en volgens de beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.
Hoe kan ik met een creditcard betalen?
U kunt uw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer u deze betaalmethode kiest, voert u op de betaalpagina het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC-code (de laatste drie cijfers op de achterkant van uw kaart) in.
Om uw gegevens te beschermen, worden deze volledig versleuteld verzonden via SSL-servers en zijn ze dus beschermd tegen toegang door derden. Op het moment van bestellen wordt uw creditcardbetaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er contact wordt opgenomen met de kaarthouder om fraude te voorkomen.
Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is geleverd. Indien het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, wordt alleen het bedrag van het daadwerkelijk geleverde deel van de bestelling afgeschreven.
Hoe kan ik betalen via Klarna?
Oliviadiva biedt de mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna verzorgt het volledige post-betaalproces. Dit betekent dat u van Klarna per e-mail een digitale acceptgiro ontvangt waarmee u het gekochte product kunt betalen.
Bij Oliviadiva kunt u betalen via Klarna met een digitale acceptgiro tot een limiet van € 300. Om uw verzoek om te betalen met acceptgiro goed te keuren, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in haar privacyverklaring. Indien uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd wordt, kunt u het door u gekochte product uiteraard betalen met een andere betaalmethode.
Als u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentengedeelte van de Klarna-website.
Let op: u ontvangt van ons ook twee e-mails met de Klarna-betaalmethode.
In de eerste e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en in de tweede e-mail ontvangt u de bevestiging dat uw betaling door Klarna is goedgekeurd. Hebt u deze tweede e-mail niet ontvangen? Dan is uw bestelling waarschijnlijk niet goed verwerkt en wordt deze niet verwerkt.
Hoe kan ik betalen met Sofort Banking?
Oliviadiva biedt de mogelijkheid om te betalen met Sofort Banking. Sofort Banking is feitelijk een online overschrijving waarbij u uw internetbankiergegevens gebruikt.
Meld u aan op de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH met uw vertrouwde inloggegevens voor online bankieren. Selecteer vervolgens de bankrekening waarmee u wilt betalen. Voer vervolgens de bevestigingscode in en klik op Volgende. U ziet nu een bevestiging van uw bestelling in onze webshop.
Veilige betaling
Is winkelen op Oliviadiva.nl veilig?
Winkelen bij Oliviadiva is heel veilig. Om uw gegevens te beschermen, worden deze volledig versleuteld verzonden via SSL-servers en zijn ze dus beschermd tegen toegang door derden. Dit betekent dat uw persoonlijke gegevens worden versleuteld en niet door anderen kunnen worden bekeken.
Wij houden ons aan de regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
En wij geven uw persoonlijke gegevens nooit zonder uw toestemming aan derden.
Volgorde
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke voltooide bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Wat kan ik doen als ik problemen ervaar bij het betalen?
Indien het niet mogelijk is om tot betaling over te gaan, terwijl u het product al in uw winkelwagen heeft geplaatst en een account heeft aangemaakt, adviseren wij u om de geschiedenis van uw browser te wissen (zie rechtsboven in uw internetbrowser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Vervolgens kunt u het product weer in uw winkelwagen leggen en afrekenen.
Kan ik een bestelling annuleren?
Dit kan alleen door op dezelfde dag van bestelling vóór 17.00 uur een e-mail te sturen naar info@Oliviadiva.nl, onder vermelding van uw naam, ordernummer en de datum van bestelling. Het kan zijn dat uw bestelling al is verwerkt. In dat geval kunt u de bestelling alleen annuleren door het pakket te retourneren.
Service & Garantie
Indien het product een gebrek vertoont dat bij aankoop niet zichtbaar was, dient u ons hiervan binnen een redelijke termijn nadat u het gebrek heeft ontdekt, op de hoogte te stellen. Indien het product naar het oordeel van Oliviadiva inderdaad gebreken vertoont (die niet het gevolg zijn van normale slijtage, onjuist gebruik en/of het niet uitvoeren van onderhoud), zal Oliviadiva het product binnen een door haar te stellen redelijke termijn repareren of vervangen. Tijdens deze reparatie heeft u geen recht op een vervangend product of enige vorm van compensatie. Indien herstel naar het oordeel van Oliviadiva niet mogelijk is, of indien dit gezien de kosten van herstel niet van Oliviadiva verwacht kan worden, zal Oliviadiva een vergelijkbaar vervangend product aanbieden. Indien dit niet mogelijk is, storten wij het aankoopbedrag terug.
Indien u de door Oliviadiva verstrekte instructies niet opvolgt, het product op een onjuiste manier heeft gebruikt of het product niet heeft onderhouden, heeft u geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of terugbetaling. De mogelijkheid om een beroep te doen op enige vorm van garantie vervalt eveneens indien het product is verwerkt.
Schade aan de volgende horlogeonderdelen: het glas, de band, de kroon/pin en de batterij vallen niet onder de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter geen afbreuk aan de wettelijke garantie waarop de consument recht heeft. Wettelijke garantie betekent dat een product datgene moet doen wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.
Contact
Als u vragen heeft over uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar info@Oliviadiva.nl. Wij zullen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen, behandelen.